• Voor 23:59 uur besteld morgen in huis
  • Gratis bezorging vanaf 30,-
  • Grootste assortiment uit voorraad leverbaar
  • PostNL afhaalpunt kies zelf wanneer je afhaalt

Soms vraag je jezelf gewoon wat dingen af....

Klik op een vraag voor het antwoord:Veel gestelde vragen bij Den Braven shop

  • Hoe gaan jullie om met het Corona virus Covid-19

    Met betrekking tot het Corona-virus hebben wij het volgende beleid:

    KItcentrum.nl volgt de maatregelen die de Overheid heeft genomen met onmiddellijke ingang.

    Er is bezetting op kantoor en in het magazijn aanwezig zijn om de operationele en logistieke processen door te laten gaan. Onze medewerkers zijn nadrukkelijk verzocht om sociaal contact zoveel mogelijk te vermijden en bij klachten direct naar huis te gaan ofwel thuis te blijven. Ook onze vervoerders houden zich strikt aan hun geldende protocol.

    Om jou en onze continuïteit te waarborgen hebben we onze voorraden opgehoogd en leveren wij vooralsnog op de zelfde manieren uit zoals je van ons gewend bent.


  • Kan ik ook gewoon langskomen om een bestelling op te halen?

    Wanneer je online een bestelling plaatst kun je bij "verzendwijze" kiezen voor: Afhalen magazijn.

    Je krijgt dan bericht wanneer het pakket klaar staat om afgehaald te worden, we hebben alvast 2 parkeerplekken (pick-up) voor je gereserveerd!

    Zomaar aankomen voor een koker kit is helaas niet mogelijk

  • Worden er extra tuitjes meegeleverd bij mijn bestelling?

    Jazeker,
    Extra tuitjes zijn bij Kitcentrum.nl een gewone zaak... 

  • Kan er in België geleverd worden?

    Tijdens je bestelling kun je kiezen voor afleveren in België, ook kun je ook een PostNL / Kariboo afhaalpunt selecteren indien nodig.

  • Kan ik een intracommunautaire (0% btw) levering krijgen?

    Wanneer je aan de gestelde voorwaarden van de Belastingdienst voldoet dan kun je dit bij een levering in België gewoon aangeven in de winkelmand. Wel doen we even een snelle check van je BTW nummer.

  • Word ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling?

    De hele dag worden er orders gepicked, het kan dus zijn dat je al na een paar minuutjes een track & trace link in je mailbox hebt.

    Soms wordt je bestelling door onze avondploeg gepicked, dan kan het zijn dat de track & trace er later is.

  • Als er bij een product 'op voorraad' vermeld staat, is dat dan ook zo?

    Wanneer er bij een product staat "op voorraad" dan zijn deze aanwezig in ons magazijn.

    Deze producten worden in het winkelmandje ook groen aangevinkt. Mocht er van een bepaalde kleur niet voldoende voorraad zijn, dan zal het vinkje oranje zijn met de daarbij behorende verwachte levertijd vermeld.

  • Kan ik een bestelling retour sturen?

    Tuurlijk! Daar hebben we een speciale pagina voor, hier kun je makkelijk je retour aanmelden: www.kitcentrum.nl/retour

  • Waarom kunnen PUR(schuim) producten niet retour worden genomen?

    Wanneer Purschuim "achtigen" langer plat hebben gelegen (iets wat we niet kunnen controleren - behalve in ons magazijn), kan het interne ventiel dicht/vast gaan zitten.

    Deze blikken zullen na enige tijd niet meer te gebruiken zijn... en dit soort retourproducten wil je zelf ook liever niet geleverd krijgen, toch?

  • Is Kitcentrum.nl telefonisch te bereiken?

    Tuurlijk! Tijdens kantooruren zijn wij telefonisch goed bereikbaar, zie ons telefoonnummer onderaan de pagina of op de contactpagina. En een e-mail sturen kan natuurlijk altijd ;)

  • Moet ik altijd een bestelling online invoeren?

    Dat klopt, we zijn geen fysieke winkel en hebben geen kassasysteem!

    Dus vooraf je bestelling plaatsen en kiezen voor: Afhalen magazijn

  • Door wie worden de pakketten bezorgd?

    Wij verzenden onze pakketten via PostNL, DPD en Trunkrs

  • Waar kan ik een klacht melden?

    Dat mag telefonisch, of via klantenservice@kitcentrum.nl, dan zoeken we samen een oplossing...

  • Is er ook een spoedservice mogelijk?

    Jup! We hebben meerdere voertuigen, ook 1 met een laadklep dus er is altijd een oplossing te bedenken.

  • Tot wanneer is mijn Den Braven product houdbaar?

    Op je Den Braven product vindt je een lotnummer (lotnr). Pak deze erbij en dan leggen we uit hoe je de houdbaarheid kan berekenen aan de hand van een voorbeeld.

    Het voorbeeld nummer is 1960520,  je berekend de productiedatum op basis van de eerste drie cijfers. In het voorbeeld dus 196.

    Het eerste getal (1) staat voor het jaartal. In dit geval is de 1 van 2021.
    Het tweede en derde cijfer (96) staan voor de week. Om dit te berekenen doe je: 100 - 96 = 4. Dit is de productie week.

    Dit voorbeeld product is dus geproduceerd in de 4e week van 2021. De houdbaarheid van Den Braven producten staat vermeld op de verpakking. Tel dit op bij productie week op en je weet tot wanneer je product houdbaar is.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!